Kazim

He didnt show up

Ganesh replied about 1 year ago

Greetings sir Sorry for inconvenience but if you didn't send me the location ,how do you expect me to come... I also did call you few times... Didn't get thru..

nuraini

Awesome

Vivienne

Prompt response, trustworthy, friendly

Terence

Prompt information and delivery

Caeden

TV spoiled again 1 day after sent back. Now 20% of the screen looks green!

Ganesh replied about 1 year ago

Dear sir, I believe your TV previously was flickering problems not as you claim...

Ganesh replied about 1 year ago

Sent the TV at your place was on 4/8/2020 morning.was in good condition after you had checked in front of me...then only you had pay...

anne143

Good

eugenemark

Technician was friendly and able to identify the problem with the TV promptly. He was able to source for the part needed to replace the faulty TV part. Replacement of the faulty part was done as soon as he obtained the new part.

Eson

Good service

anne143

I'm very very happy with the service. I will recommend him to all my family and friends. Good price and speedy service!

Afieq

Price is cheaped and it is fixed rather quick :)

Contact Ganesh Services

Call2CallWhatsappWhatsappRequest This Vendor